4dagar kvar

Ja tiden går fort när man har roligt...Missade ju Williams läkartid igår, vi skulle vara där och prata om hans anfalll han har med sina fötter stackarn.. Blir så trött på mig själv, kom på det imorse när jag låg å inte kunde sova.. Är så hemskt när man kommer på något man glömt, den kännslan är så hemsk å när jag kom på vad det var så fick man ont i hjärtat.. Snack om dålig mamma kännsla, Det är väldigt jobbigt med dessa kännslor när jag har William, tror inte han märker så mycket av det men jag känner så tydligt hur jag inte orkar å det får mig att känna mig som en sån dålig mamma och må så dåligt över kännslan attt man inte orkar med sitt barn.. Eller orkar med måste jag men det är sån skillnad från att vara själv.. Han är verkligen mitt allt och skulle vilja vara gämt med honom.. han har vuxit så fort nu å utväckligen går så mycket framåt, nu kan man har disskutioner, å han frågar å man själv frågar å kan få svar å så, helt underbart! så roligt verkligen, det märks nog ännu mer efter som man bara ser honom varannan vecka, därför blir den veckan extra viktig oxå.. ikväll har även min stora kärlek tittat förbi och jag känner att batterierna är laddade, bara han kommer innan för dörren så försvinner allt ont, så skönt verkligen.. Få lite annat kul att tänka på, imån ska det göras julgodis inför julafton, ska bli kul, blir en lugn dag, William går på dagis 8-15 så blir en lugn morgon först för oss, sedan traska till dagis å jag åker å handlar inför godisbak, å hinner ta det lite lugnt.. På torsdag tänkte jag att jag å William ska införskaffa oss en julgran hihi För att knyta ihop dettta inlägg med början så var det så att William vaknade självklart gråtandes å hade ont i sina fötter, lite bråk, gråt å alvedon senare så somnade han om gott men dom där stackars fötterna, inte lätt att ha så ont å sån panik, lillkillen, mammas hjärta


En liten tomtenisse

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0