4:de advent

Helt sjukt vad tiden går fort, idag hämtade jag William från sin pappa vid 10-tiden för att åka iväg och fira min kusin som fyller år idag.. Hon ville fira sig själv med lite grilling ute på ett naturreservat ovenför shalgrenska och det gjorde vi.. backe upp å backer ner på grus/ler-väg konkade jag vagnen haha helt slut men det var väldigt trevligt.. hade sån ångest inför detta igår, har svårare än vanligt nu förtiden att vara väldigt impulsiv å göra något jag inte brukar.. Ser hinder i allt men iväg kom vi, å grillade å fick frisk luft fick vi å det var kanon trevligt.. William grillade å var jätte duktig, lekte å slog med pinnar å luffsade runt å lekte tiger vilket han är väldigt duktig på nu mera haha, tigern william som han själv säger haha Så nu är jag helt slut men inte William han somnade på vägen hem men vi ska snart byta om på honom å mysa ner för att sova.. Imån ska vi åka till Mölndal å leka lite med Neo, nu lite bilder från dagen:


Grillplatsen där vi grillade

William äter sin egen "grillade" korv på sitt egna vis

Så mysigt och väldigt mycket barndomsminnen




//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0