Godmorgon

Då var det morgon och sonen är på dagis, det var verkligen en pers att ta sig ut idag i detta regn å blåsväder.. Han ville som vanligt inte till dagis, inte för han inte trivs där utan mer för att testa mig, det är mycket så för när vi väl är där så är det hej då väldigt fort haha idag ska jag ge mig på att vara tvåbarnsmamma, herre gud säger jag, Ångest! jag som alltid älskat barn å gör även nu men är väldigt glad för att bara ha en, hur skulle jag orka? vi får la se, men är rädd för att någon inte vill gå å någon vill sova eller så efter som jag bara har en vagn.. man vet aldrig med småttingar, dom är 1 och 2år så det blir full fart.. sedan är man rädd för att dom ska väcka varandra inatt, hur ska dom sova? vart ska dom sova? ångest ångest ångest.. å det är inte ens svåra beslut å jag vet att jag klarar det egentligen å det kommer vara både roligt å gå skitbra men det är hjärnan som spökar, tänk om.. Har nu under dessa månader jag mått dåligt och haft denna värk i kroppen kommit fram till att 1barn känns alldeles utmärkt.. har alltid velat ha många barn men vill kunna ta hand om dom oxå å nu mera känns det som ett barn räcker skulle inte orka med fler, hade jag varit tvungen så visst då gör man det men jag har ett barn å tacka gudarna för det, inte alla som en får möjligheten till det men det räcker gott å väl.. ingen ide att skaffa sig vatten över huvudet utan bättre att vårda det man har!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0