Lördag, en vecka kvar



Ja då är det en vecka kvar till julafton, VA! Hur fort går inte tiden, helt sjukt.. Men idag blir en ganska lugn dag tror jag, har sagt till alla att jag planerar den eftersom haha hade varit trevligt att ut å dans ikväll men min kropp känner inte så så vi får göra något hemmifrån..
Ska hämta en dubbelvagn som jag köpt via blocket idag, en sulkeydubbelvagn, som vi kan ha när vi passar båda barnen, fick den för 200:- så det blir perfekt..
Igår när jag va hos läkaren så fick jag nog med allt, vilket är så skönt, var så nervös innan, gillar inte att vara sjuk, jag har varken tid eller råd med detta haha men men.. Han skulle oxå tro det är fibromyalgi men vi väntar med diagnos då det ärdumt å få en stämpel så tidigt.. Fick ett sjukintyg för att gå före i kön till en bottenlägenhet å det är skönt, fick remiss till psykolog så man börjar där å förhoppningsvis slipper antideprisiva mediciner.. Sedan probelmet med ögat som kommer till å från, får som huvudvärk vid vänster öga å allt blir suddigt, detta suddiga kan komma lite när som oxå, det är viss någon form av migrän så kropper säger visst till på alvar.. Ingen stress å inget hårt arbete, så lägenhet på bottenplan, börja plugga och fortsätta med sjukgymnastiken så går nog allt åt rätt håll, det känns bra.. Känns skönt med en läkare som lyssnade helt på mig, inte tycktre jag var dum och förstog till stor del helhetsbilden å det är skönt, han hade inte brottom som dom andra alltid har..

Nu blir det en kopp varmt Te, krypa ner under enfilt i soffan å se en film..

//S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0