Välkommen

Detta är en sida där jag kommer dela med mig av mig å vad jag känner.. Har under en tid levt med ständig smärta och trötthet i kroppen, något som förändrat mig mycket.. Att ständigt ha ont någon stanns i kroppen, att känna sig ständigt trött och att varken kropp eller knopp inte vill det man själv vill.. Väldigt frustrerande och jobbigt både för mig och för folk runt om mig, det är svårt att ta på något som inte syns.. Visst ser man att jag inte mår bra ibland men man ser inte hur dåligt jag mår, att ständigt varje dag få kämpa sig upp och ut.. Har en son på 2år som jag har varannan vecka, så varannan vecka finns solljuset lite extra men det tar även väldigt mycket kraft att Älska någon och få någon att må bra när man själv inte gör det.. Jag tycker verkligen inte synd om mig själv för alla har vi något men man måste göra något av det och jag hoppas på att kunna hitta en bra väg här med er, ge tipps och få tipps för att få en så bra liv som möjligt för det blir vad man gör det till, till väldigt stor del i allafall..

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0