Det verkar bli regn

Japp, hela helgen ska det bli regn, skit oxå! Riktigt trist men vi får hålla tummarna på bättre väder.. Hälsade på lillkillen idag, så mysigt å vad jag saknar honom, det är allt bra tomt.. Vi värkar få tillökning i höst, blir spännande om det blir så.. Vi ska skaffa katt, saknar verkligen katt, det är allt tomt utan och är man djurmännska så är man å hund är inte ens å tänka på inte något burdjur heller, blir nog en katt.. Har haft kontakt med djurens vänner idag å dom verkar ha en grå hankatt pågång haha just nu är pyret 2v bara så om 3v får vi hälsa på och se om det är något för oss.. Lilla familjen blir större, båtsemestern i sommar utökas med en katt ombord, spännande! Imån är det sista dagen på hemtjänsten sedan är det dagverksamheten som gäller och den 3sept börjar skolan, yes! Ska bli gott.. I helgen blir det nog båtmässa och så ska vi mäta fukt i min lägenhet, nästa vecka blir det möte med hyresvärden å då får vi se vad som händer.. Inget torkar inne, allt är fuktigt å det luktar peck.. Värken är inte bättre direkt men ändå inte värre och det är gott, tänker mycket på magoperation, vad är eran åsikt?

Kram


Kommentarer
Postat av: Ninni

av min erfarenhet kan jag säga så här. Operationen ska du inte fundera över, Om det är rätt så ska det kännas rätt ända in i benet och det ska vara din enda chans att överleva. Om du tror du kan i framtiden gå ner på egen hand ska du göra det. I de fall där operationen INTE fungerar är det nästan samtliga fall dom som inte är helt helt helt säkra på detta. Risken annars är att du går ner snabbt i vikt och mår bra, men ditt psyke hinner inte ändras och du kommer sakta men säkert gå upp igen. Om du däremot är helt säker på din sak, och att du är så dålig att du inte orkar mer, då kan den lyckas riktigt riktigt bra. Men open ÄR INGEN QUICKFIX

Svar: Det är bra tankar, håller med, ser absolut inte operationen som den lätta vägen, tror helt klart det är allt annat än lätt.. Jag ser det som den sista utvägen men har nog som sagt i te kommit så långt att jag känner att jag givit upp på alla andra alternativ ännu så det är inget för mig än i alla fall men klart att tankarna finns
Fröken smärta

2012-08-24 @ 08:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0