-8,5

Oj, så mycket har hänt sen sist.. Appen har legat nere å inte haft tid och ork att fixa det.. Nu är jag nere på -8,5 och även om det går bra så känns det som en svacka.. Jobbigt med jul å alla, bullar, kakor å speciellt choklad.. Sockersuget är tillbaka även om det inte är lika illa som förr så fy satan i gatan vad jobbigt det är men men det positiva är att man är medveten om den.. Varvar gott med nyttigt just nu så ska bli skönt när december är över för den sakens skull.. Annars så har vi det väldigt mysigt här på hemmaplan, speciellt nu när William är hemma och han å Frasse kör på ordentligt nu, som syskon.. Ömsom skratt, ömsom gråt.. Just nu har han fått ögoninflammation men har införskaffat recceptfri salva så vi håller tummarna på att det hjälper.. Annars så tycker jag alla är sjuka nu så vi håller tummarna, peppar peppar! Nu är skolan slut för iår el ialla fall besöken på skolan, det är "bara" examinations uppgiften kvar att skriva, lätt som en plätt haha nä men tror jag har koll på det, jag hoppas William jan gå till dagis på onsdag el torsdag så jag kan få börjat men vi får la se.. Imån blir det hemma mys å iväg på middag på kvällen, blir kanonbra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0