Julen är över

Vad skönt det är.. Det har varit en underbar jul men ändå gott när den är över.. Det är så mycket människor å mycket mat haha sockerberoendet är tillbaka på topp efter allt choklad ätande.. Fy satan i gatan vad jobbigt det är men det ska bli bättre igen, så nu är hårdhandskarna på igen.. Resan nedåt i viktskalan är igång igen.. Känns skönt, har haft en underbar jul men gott med verkligheten igen.. Julen firade vi med William hos våra två familjer och vi hade det mycket bra.. Så mysigt å William var så glad över alla julklapparna, barn å jul är underbart.. Så mycket julklappar bara, William har dubbelt så många så det blir mycket 4st familjer nu när vi båda har stadigt sällskap, extra mycket kärlek, det är bra.. Idag ska jag äntligen få hämta honom igen, så skönt att ha honom på hemmaplan igen, mammas
Hjärta.. Veckorna utan honom är tunga men självklart finns det fördelar oxå som tur är och det är skönt att veta att han har det bra på båda ställena och att både jag å hans pappa kan komma överens å umgås.. Även om vi inte tycker lika så fungerar det ändå och det är väldigt viktigt, speciellt för William.. Nu får jag fixa iordning så att jag kan hämta lillkillen.. Frasse växer så det knakar förresten, världens goaste katt och han passar bra in i vår familj, gör oss hel.. Blir gott när vi hittat ett hus oxå så att vi kan bli en hel familj på riktigt

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0