Halva veckan har gått..

Ja ca i alla fall, idag har det varit "fullt upp" beror på hur man ser det men har försökt hålla mig sysselsatt.. Har börjat på ett nytt puzzel å det är alltid kul, är nog helt galen men det ger mig lite sinnesro och jag kan stressa ner och blir nog lite manisk.. Imån börjar dagen med psykologen innan det är träning med sjukgymnasten på dagen å på kvällen så ska jag hälsa på William.. Vad jag skanr honom, pratade med dagis idag, dom är så snälla.. Nu när jag är sjukskriven så ska ha gå på dagis tisdag-torsdag, har så svårt för att lämna honom på dagis men hade missuppfattat tiden med sjukgymnasten så det är träning på måndagar så ringde dom idag så han kan gå även på måndagar trotts att det är i sista minuten å det är skönt.. Har tyvärr inte koll på saker längre å det blir lätt rörigare än vanligt om det nu går haha Den här dagen å igår har varit ett psykologist kaos, hjärnan får för sig saker å spär på saker, var länge sedan jag var såhär nere.. Så jobbigt att inte kunna se på saker för vad det är utan utgå från det negativa.. Jag har alltid varit en glad å possitiv person, vart tog hon vägen? saknar henne väldigt mycket.. Tjejen som ser möjligheter i allt, gör allt till det bästa, där glaset är halvfullt å inget annat..


William somnade på spårvagnen, bara att knö ner honom..

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0