Ingen konsentration

nä, det går inte, har verkligen så ont i mina armar, helt sjukt.. William somnade gott redan 17.45, lite väl tidigt men ska lägga mig nu jag oxå så vi vaknar tidigt  och utvilade imån.. vi ska vara hos tandläkaren 8.50 så mysigt om vi vaknar vid 6tiden å kan ha lite morron mys innan vi måste ut å iväg.. Så mysigt å tur att man har honom så man får lite nannat att tänka på för dessa armar just nu tar kål på mig.. denna strålande värk som bara blir värre för var dag, vad fasen ska man ta sig till.. Hur ska jag har råd med en heltids sjuksrivning igen? Man kan ju inte sluta jobba vid 26års ålder, då blir jag verkligen beroende av min andra hälft å det är inte helt fel men känns inte helt rätt.. tycker faktiskt synd om min stora kärlek som ska stå ut med mig även om allt är ömsesidigt å jag inte kan göra mycket åt detta men det känns så fel.. Kärlek är det finaste å jag har välsingnats med dom två godaste kärlekarna.. Inget går upp emot kärleken som finns till William, tänk att man "tillvärkat" denna underbara varelse å se honom växa å utväcklas, han lär mig saker varje dag å jag vill må bra å ge honom det bästa tillbaka, av mig å livet.. Men man kan inte göra mer än å kämpa å göra sitt bästa eller?


Finaste <3

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0