Lyssnar du verkligen?

Ja jag ifrågasatte verkligen det idag, hörde verkligen läkarna vad jag sa? det kunde hon inte gjort för då skulle det inte stå så i mina sjukskrivningspapper, blir så trött, jag kommer dit för att be om hjälp med min värk i armarna, ber om sjukskrivning fram tills på tisdag då jag ska till läkaren, visst jag får en sjukskrivning, snällt, absolut men å jag upprepar men hon sjukskrev mig till den 16feb. skrev att jag ska börja 50% igen den 17feb. till någon gån i slutet på mars då jag ska gå upp till 75%, vad fan fick hon det ifrån! det hade vi inte pratat om, hon e inte min läkare, hon e en akutläkare som skulle hjälpa mig fram tills min riktiga tid på tisdag, vad var det hon missade? Kärring!! blev så nervös men pratade med försäkringskassan å min handläggare där sa att jag ska höra av mig på tisdag isället med dom riktiga datumen framöver.. Tur att han verkar vettig i alla fall men gu vad trött man blir, ingen lyssnar på mig känner jag, kan jag inte få en läkare som förstår, orker inte kämpa så med detta.. Vill känna att jag orkar å jag orkar inte med detta jobbet tyvärr och just nu går det ut över de galma och mina arbetskamrater som måste anpassa mig efter mina tider, vara ensam på avdelningen innan jag kommer samt göra det jag missat, glömt el inte orkat.. Jag förstår att det är svårt för dom med så nu vill jag ha en heltidssjukskrivning fram tills jag får en omplacering, jag vill ha en utredning på vad det kan vara om det är fibromyalgi samt att jag vill må bättre å känna att jag orkar å inte gör mer ogjort än gjort, just nu känns det väldigt tungt.. Längtar tills söndag då min Älskade lilla William kommer hem igen, min egna solstråle å min största kärlek



//S


Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej! Det är bara 2 dagar kvar på tävlingen hos mig där du kan vinna ett presentkort hos Hejbaby.se. Dom har tuffa kläder för tuffa barn 0-6 år :) Gratis kläder är ju aldrig fel, så klart du ska vara med och tävla!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Har fler tävlingar i bloggen också som kan passa, titta in här i tävlingskategorin:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

2012-02-12 @ 18:45:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0