R.I.P Tusse


Älskade Tusse!

Idag klev Tusse in i katthemelen, han somnade in runt 10tiden imorse å gud vad jag grät.. Så hemskt, känner mig så elak men Tusse han varit sjuk en tid och han började bli sämre så ville låta honom somna in innan det blev för jobbigt för honom men så ledsamt.. Han har varit med mig på alla mina flyttar å upptåg sedan min första egna lägenhet vid 20års ålder, han skulle bli sju år i april, så hjärtat känns väldigt tungt nu när allt ska packas ihop å tas bort, när jag kom hem idag så väntade jag på hans lite irriterande jamande när man kommer hem, att han vill att man följer honom till matskålen å fyller på mat, vilket jag faktiskt höll på att göra å fick hejda mig i tanken när jag undrade vart han var någon stanns.. Jag har umgåtts med Tiina å Lina idag för att inte vara ensam, vi har varit på sacondhand affär och jag hittade lite spel å ska helt klart kolla lite kläder till Williams nästa storlek, idag fanns det inget men om ett tag kanske.. Sedan har jag varit å myst med William, så gott å jag saknar honom så, min Älskade lilla William, pratade med min stora Älskling påväg hem därifrån men trotts att hjärtat är varmt så fattas mig min katt.. Vem ska jag nu dela säng å knö med på nätterna? Vem ska jag skälla på över att han pratar för mycket? haha å vem ska jag nu plocka upp efter? (i form av alla hårtussar som bilr), nu blir varannan vecka ännu ensamare än innan, tårarna rinner å jag saknar min katt ruskigt mycket!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0