Bio

Ja ikväll ska jag å Elin på min "djet" haha först kommer hon på middag sedan, ska vi på bio å se; Sherlock Holmes.. Ska bli kanon kul, var väldigt länge sedan, dock är det väldigt lite kvar nu på kontot så det blir verkligen till att rensa frys å kyl fram tills barnbidraget kommer, blir skoj.. Ringde även till Chefen ang. att min 50% sjukskrivning inte har kommit in till försäkringskassan å har den inte det så kan jag inte fylla i formuläret jag ska fylla i å efter det tar det 30dagar för dom att komma fram till om jag får fortsätta vara sjukskriven eller inte.. jag skällde lite på henne, men hon har skrivit in det i datasystemet men datasystemet har vissv varit lite dåligt på att skicka iväg sånna här saker direkt, bugg i systemet haha ja just det, haleluja för datorsystem när dom funkar! Blir roligt med en månad till på lånade pengar, suck, vad trött jag blir, hatar när man inte klarar sig själv.. Eller det gör jag väll men det är inget roligt med lånade pengar, hoppades på att vinna miljonen på bingolotto men det bidde tyvärr inget med det, hade inte suttit fel annars..

Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag försöka göra något kreativt innan det är dags att fixa lite mat


Saknar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0