Det är kärlek

Ja nu har jag äkta 16kg kärlek hemma, så skönt! dagarna med honom är dom bästa, har just nu så ont i armarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen, hade helst velat hugga av mig dom.. tabletter hjälper i peroder men långt ifrån tillräckligt.. Är rädd för att inte ens ha orka att jobba 50% när den 20feruari närmar sig.. Vart ska man ta sig till? Det är frågan utan svar, bara att kämpa på, för vad är bättre än att mysa å busa med denna lilla, el han e inte så lite längre men ändå så helt underbar å sin helt egna person, helt underbart att vara en del av honom! Sorgen är att jag inte kanske kan ge allt det jag vill å andra sidan känner jag av att det räcker, bara min krav å förhoppningar inte passar in i min verkligehet just nu å det gör helt klart ont i hjärtat men inget William skadas av och det är det viktiga..
Hans stackars små fötter som har ont då å då oxå, igår var en sån natt igen, 30min enbart skrik innan alvedonet verkat å utmattningen tar över, AJAJAJA å bara kränger sig, så synd om honom.. Tror inte på växtvärk längre men ska köpa mjuka inneskor för det kan mycket väl vara så att han har ont/är öm i fötterna efter att ha sprungit mycket för det är faktisvkt vid mycket bus innomhus som det kommer när han sovit en stund, håller tummarna på den teorin.. Igår var vi hos kusinen Neo och busade hela dagen, idag var det dagis så som resten av veckan trotts att William vill vara hemma och absolut inte gå iväg.. gråt när jag lämnar å gråt när jag kommer, när han såg mig idag så började han gråta hysteriskt å säga att han hade ont i magen å dagis fröken tyckte det var jätte konsitgt men det gick magsjuka haha oh, tack för den, men inget sånt pågång, peppar peppar.. När vi kom hem hade det gått över.. nu sover han gott sedan några timmar och jag ska oxå ta å krypa ner tänkte jag, imån är det jobb å dagis igen å på torsdfag ska william till tandläkaren för att kolla tranden som han slått ut en flisa från, dom gör nog inget men ska kolla å ev. fila bort det vassa.. Hoppas ni mår bättre än jag å att våren å värmen kommer snart!


Längtar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0