Första dagen

ja, idag var det första dagen på jobbet igen å den har varit hemsk.. En sån ångest, helt sjukt, ett ständigt tryck över bröstet, ledont, huvudvärk å freberfrossa.. Inget roligt alls men men nu är dagen gjord å jag har fått en 50% sjukskrivning för jag vill inte vara hemma men orkar nog inte mer.. Eller orkar absolut inte mer, är helt slut just nu och har den där outhärdniga värken när jag kommit hem å tagit det lugnt.. Hur ska jag orka detta? Men måste verkligen orka för kan inte gå hemma hela tiden, det har jag varken råd eller lust till.. Det känns ganska hopplöst just nu men har hittat en utbildning i alla fall, aktiveringspedagogi, så jag kan jobba på dagverksamhet.. Chefen har även satt upp mig på omplacering/jobb prova men hon trodde inte jag hade någon chans men jag håller tummarna.. Annars måste jag stå ut tills hösten och det måste jag bara göra, vi får se hur det går.. Nu blir det soffmys med William,


William å jag 00:00 på nyår

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0