Tisdag

Vilket ruskigt tråkigt väder det är nu när jag skriver, kan inte detta regnande sluta? Man blir mer deppig av vädret, jag vill ha lite sol å värme.. Kvällen idag har gått bra, likså även vattengympan, skönt att komma iväg, längtar lite till nästa vecka då jag ska till sjukgymnasten å vi ska gå igenom vad jag ska göra här näst, vad jag kan testa på.. Vill börja gå till gymmet å träna för mina muskler finns verkligen inte, det är sorgligt, jag förvinar haha så dags att sätta hårt mot hårt å bygga upp dom lite.. Finns ett gym här nära mig på gångavstånd å som inte är så dyrt om man har ett dagskort å kan träna innan 14.00 å det passar mig prima..

Sitter å drömmer mig bort på resa, vill så bara komma iväg å jag hoppas att vi ska få tid senast vid midsommar att komma iväg någon vecka å ha det varmt å gott.. Spelar inte så stor roll vart bara jag kommer iväg, dags att förnya passet å så kanske dags att William får ett pass, kan bli spännande.. Den som lever får se men hade varit riktigt gott..

har varit inne på försäkringskassans sida idag igen och fortfarande har inte min chef anmält mig som sjukskriven å det är inte fören dom fått in anmälan som jag kan fylla i blanketten å få pengarna 30dagar senare, SUCK! jag blir så besviken, varför ska dom hålla på att jävlas, man kommer aldrig komma i fas men men tur att jag haft snälla föräldrar som kunnat låna ut det jag behövt, vet inte vad jag skulle gjort utan dom, dom är guld värda!

Nu ska jag krypa ner efter en lagom hård dag och försöka sova, drömma å längta tills jag får träffa min kärlek å tills jag får hem William igen..


Mamma´s Älskling hjälper till med disken

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0