Grattis till mig!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag, hurra hurra hurra! Ja så lät det imorse när jag sjöng den för mig själv haha har haft en bra morron, ingen stress, solen skiner å ikväll efter jobbet blir det restaurang å bio med kärleken, dundermysigt! Egentligen så hade vi tänkt åka räkbåten men eftersom vi är så omplanerade å vimsiga å inte tänkte på å boka i tid så är det fullbokat klart.. Men det tar vi någon annan dag, ska bli underbart så svävar på moln på jobbet idag tror jag

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA

Kommentarer
Postat av: Annika

Ett STORT GRATTIS till dig. Hoppas du får en underbar dag!

Svar: Tack, kommer bli kanon :)
Fröken smärta

2012-06-26 @ 10:34:42
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0