I`m back

ja då var man hemma igen, kärleken blev klar tidigare än beräknat med jobbet så vi har tagit oss hem idag.. Så nu blir det en lugn kväll på hemmaplan.. Kärleken är på jobbet å jobbar lite å jag tänker nog nöta på soffan.. Imån blir det till att få tag på chefen å kolla hur det blir med jobb fram till v26, är lite besviken på att hon inte hört av sig faktiskt, hon kom tillbaka igår till jobbet men är väll inte det största problemet kan jag tro.. Ska bli gott å komma till det nya jobbet, lite nytt å förhoppningsvis lite ordning och något jag klarar av å känner att jag kan hantera på dagarna helt.. Nästa vecka blir det lugnt med William, vi ska bara vara på jobbet/dagis å sedan vara hemma och känna lite lugn å vardag.. Förra veckan blev lite för mycket spring men så är det ibland för allt kommer ju på en gång..

i helgen blir det i alla fall jobb, för övrigt så blir det nog lugnt.. Vädret får gärna hålla i sig, så skönt med denna sol å värmen får gärna komma.. jag å kärleken har kollat runt lite på semetrar till våren nästa år å gu så underbart, saknar värme, sol å bara att vara å umgås, ser fram emot att komma iväg, så härligt! några bra semester tipps? Vi vill ha Vita stränder, härligt vatten, riktig parlyx '


detta är ett alternativ, maldiverna, Nice!




Kommentarer
Postat av: Annika

Maldiverna är UNDERBART!

2012-06-14 @ 10:27:54
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0