Känns inte bra

Att lämna en snorig å hostandes son på dagis känns inte ok i mamma hjärtat men vad ska man göra.. Det är ju så när man vaknar att det är som värst, igår var det full fart på honom hela kvällen när jag hämtade honom från sin pappa.. Han hade sovit middag så somnade 22.30, herre Gud! Jag var helt slut då haha började nya jobbet igår därför kan jag inte vara hemma med honom, det känns så viktigt.. Hans pappa var hemma med honom igår å ansåg att han klarar att vara på dagis så då får jag väll lita på honom, han el hans nya hämtar honom idag om dagis anser att han inte orkar.. Så det blir nog bra, bara jag som tycker sånt är jobbigt och det blev en stressig morron när William inte ville ha på sig kläder, inte ville ta sin ögonsalva mm men vi kom iväg å jag hann med spårvagnen till jobbet å det är bra.. Nya jobbet är bra och kommer nog klara av detta känns skönt en trevlig å lugn dagverksamhet men att jobba fast med dimenta på heltid vet jag inte om jag skulle klara men arbetstiderna är rena drömmen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0