Mycket mat

Imån ska jag fira mig och vi blir ett gäng så igår var jag å handlade, bidde en del haha det kostar å ligga på topp men gott ska det bli.. Tänkte bjuda på egengjord potatissallad med soltorkade tomater å pesto, sedan serriano skinka fyllda med getost, fetaoströra, egengjord homus, oliver och olika sticks å goa saker att doppa i dipp, det blir även meloner å vindruvor klart, sallad å det finns baslamvinäger, mums! Istället för tårda blir det fromage i småkoppar å så finns det en egengjord jordgubbssås att ha till.. ska bli gott och så får vi se vad jästerna tycker, tror nog att alla blir nöjda, barnen får korv med bröd.. Nu ska bara allt fixas å jag e riktigt trött idag haha men blir nog bra kommer att bli kanon detta, ser fram emot att träffa alla..

Appropå något hel annat så cyklade jag till jobbet igår å det är nerför dit å uppför hem, men jag gjorde det å det känns så grymt bra. Heja mig!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0