Små steg

Ja, nu var det länge sedan jag skrev tror jag.. Det har varit lite mycket så har inte haft ork el lust men det har hänt lite possitiva saker.. En omplacer är på gång men först ska företagshälsovården sätta en diagnos att jag inte kan återgå till arbetet å efter det så kan en omplacering ske.. det blir då till en dagverksamhet som jag vill å tror/hoppas jag klarar av.. Försäkringskassan kommer att hjälpa mig så jag jag får gå brevid först å sedan kommer jag gå på en tjänst å jobba 50%.. Idag har jag även sökt lite plugg så vi får se, söker så jag har lite back upp utifall att jag blir utförsäkrad eller något annat oväntat händer.. Vill inte alls sätta mig i skolbänken igentligen men samtidigt så kanske det är ända sättet för att komma vidare in på något annat som kan ge mig något kan kan å orkar med.. ser verkligen inte fram emot plugg å studiemedel bara men men, man kan inte få det för bra.. sedan hoppas jag verklige jag får en ny lägenhet snart å det är inte för att jag vill flytta utan orkar inte med dessa trappor å William totalvägrar att gå, någon som har tipps? Sedan orkar jag inte med tjatet å han vet hur han ska göra, brukar vara väldigt trött efter persen att få hem honom från dagis haha men så härligt att ha honom hemma.. han är en riktig solstårle å ett bevis på att man kanske gjort något rätt haha å att man har något att kämpa för.. just nu är värken helt ok men det är till å från som idag har jag ont i fingar å tår, inflammationen i armen blir inte bättre utan snarare tvärt om så nu har vi tagit bort visa övningar på gymmet, vilket är så störande/frustrerande å synd för jag vill kunna/orka.. idag när jag var ute på min långgpromenad som är mitt nya mål jag vill göra varje dag för att ha något att göra å komma ut vilket känns viktigt så kände jag av mina höfter, fick typ foglossningsverk, sjukt men så kändes det å då bil man ännu mera frustrerad, inte detta heller klarar kroppen av, vad fasen ska man göra.. Men det är bara att försöka acceptera å leva efter det, vilket vissa stunder är lättare än andra.. Nu lite bilder på sötnöten:


jag å william på skogsäventyr

Matar ankorna

ute å går i skogen

sitter å leker vid vattnet

Mamma´s älskade buspojk!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0