Det kommer straffa sig

Ja, idag har jag varit på gymmet samt cyklat med William till kärleken å hans jobb.. Vi testade cykla lite längre efter jag hämtade honom på dagis så varför inte förena nytta med nöje.. Jag får kramas å prata av mig lite å William får cykla å leka med alla verktyg, vinn vinn situation haha dock kan jag säga att det var nedförsbacke dit å uppför hem, Hua Hua, känner redan ömhet efter sadeln å kroppen kommer inte orka mycket imån.. Brukar vara så efter dagarna jag tränat då ligger jag pall men så är det, bara att lära sig leva med det.. Måste träna oxå så att kroppen orkar å reumatismen kanske håller sig på behörigt avstånd längre

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0