Fredagsmys

Varje gång man Börjar tänka på den repliken så börjar man automatiskt att nynna på reklamen haha men här sitter jag i soffan å mys å mys är la lite överdrivet men lugnt, sitter å äter lite jordgubbar å gluttar lite ointresserad på tv:n.. Idag hade jag möte med chef, omplacerings ansvarig å min handledare å suck vad trött man blir, man får ingen hjälp, hur svårt kan det vara? Jag har sökt å hoppas på plugg till hösten, jag måste bara överleva sommaren men dom tänker bara på sig själva, just nu kostar jag inget så dom behöver inte bry sig men om en vecka blir jag troligtvis utförsäkrad så då måste dom göra av mig någon stanns, så nu är jag ett stort besvär.. Hon som ska kolla efter en omplacering sa att om dom inte hittar något så får jag söka försörjningsstöd, haha e hon helt dum!! Det kan jag inte få när jag har ett jobb, då får dom allt avskeda mig eller något.. Man blir trött, varför inte bara ge mig ett vick över sommaren? Jag vill inte vara sjuk, det syns oftast inte att jag är det men lik förbannat så är jag det och jag gör allt jag kan för att anpassa mig efter det men är inte så lätt när det är så många som ska motarbeta en..

Kram

Ps: här är en bild på William när vi cyklade för första gången idag, han älskade det! Lycklig son å trött Sofie, känns ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0