Frisk som en nötkärna

Eller inte, fy fabian vad ont i ryggen jag har.. Visst att jag har en ansiktsförlamning men den gör i alla fall inte ont (förutom när jag biter mig i kinden när jag äter) men den undersökning dom gjorde för att veta om det var borelia var ju hemsk, nej tack för att göra det igen.. Dom kan inte hitta någon förklaring till det utan alla prover ser bra ut å hjärnan oxå, så av okänd anledning så ser det roligt ut när jag ler, pratar å äter haha mådde riktigt bra imorse, hade inte ont alls så jag åkte ut till en vän med familj å åt frukost, hem å vila å sedan sågs vi på promenad å lunch å jag trodde jag skulle dö i slutet sån värk, bara att ta starka värktabletter och lägga sig å sova.. Mådde lite bättre när jag vaknade så gick ner å träffade William , myste å lekte lite, somnade honom å vankade hem.. Nu känner jag mig ensam och har inte, synd om mig Haha el inte, har det egentligen väldigt bra men är dålig på att hantera denna värk.. Blir smärtstillande å sängen snart, sedan är det ångestladdat då jag ska till jobbet på måndag men har inget schema å vet inte vad som händer alls, ska vara där 7 å chefen har ledigt den veckan.. Känns inte bra alls men ordnar sig nog

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0