Kristihimelfärd

Säger mig inte så mycket alls faktiskt men mår riktigt bra, kärleken kom igår så blev lite film å slapp sova själv inatt.. Sedan var det ingen stress imorse utan vi tog det lugnt å åt frukost å bara hade det riktigt bra.. Han skulle till Alingsås idag så hakade på till Lerum så nu är jag här och har det gott, vännen från Halmstad kommer upp snart så det blir allum å middag ihop å ikväll film/bio vi får se vad som händer.. Blir riktigt mysigt i alla fall, fick även bra besked igår.. Jag pratade med försäkringskassan igår och dom kommer att utförsäkra mig men jag får vara hemma sjukintyget ut så från den 4Juni ska jag börja jobba igen och det känns bra.. Jag är redo att testa å ge mig själv en utmaning, vill inte vara hemma längre.. Min chef fick dock panik över hur hon ska kunna hitta ett lättare jobb på två veckor, samtidigt så hade vi rehab möte i början av mars så dom borde haft lite tid å kolla runt å lägga ut lite ut-i-fall-att vikariat/platser/tjänster men men just nu vill jag bara jobba å inte vara hemma mer..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0