Morgon..

Idag drog jag mig upp som jag lovade och William är lugnare, fick lägga mig lite å powernappa i soffan efter frukosten bara.. Nu sitter vi och läser lite innan han ska till dagis och sedan tänkte jag införskaffa ett gymkort idag, har varit utan gymet i två veckor å jag mår sämre, har mindre ork å känner mig tröttare så idag blir det ett pass efter jag lämnat lillkillen på dagis.. Ett pass är inte så svettigt som det låter, eftersom jag har problem med inflammationer i armarna så gr jag på bandet 3km å kör mage å ben, räcker gott å kroppen brukar inte vara helt förstörd med klart det känns dagen efter haha sorgligt men sant, nu ska vi snart ta på oss alla regnkläder å gå

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0