Mycket pågång

Ja, nu var det ett tag sedan men tänkte bli bättre.. Det har varit lite för mycket och jag har inte haft ork helt enkelt.. Det är väll det som är det jobbiga å huvudsakliga problemet, ingen ork.. Värken är ju oxå stående klart men det är lugnare nu när jag e hemma samt att man vänjer sig på något konstigt sätt.. Har haft en dålig å tung dag idag, William kände av det direkt så han har varit i full gång att testa mina icke befintliga nerver idag haha både sorgligt å fantastiskt vad dom små liven är uppmärksamma.. Ska vara med honom imån å orka tills han är på dagis, sen ska jag decka på soffan innan det är dags för möte med företagshälsan, omplaceringsansvarig och min chef.. Jag hoppas på att få börja jobba i juni igen å testa hur jag klarar av det.. En deltidstjänst på en dagverksamhet i sommar hade varit det bästa.. Att ständigt vara mossig i hjärnan är ett svårt konsentrarions moment som jag ska lära mig mästra.. William är världens underbaraste och ger mig all energi man kan behöver, har mycket att tacka honom för..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0