Frasse

Ja nu är han hemma och vår första kväll å natt hemma var jobbig för oss båda, han var livrädd och då blev jag osäker.. Skitjobbigt och så började råttan gnaga igen så kl 3 var jag uppe å tog ut soppåsen samt tejpade igen skåpet.. Det ekade i hela lägenheten detta gnagande, hemskt.. Men på morgonen efter så var jag iväg och köpte feliway, tacka gudarna för dessa produkter.. Underbart vi har myst å han blir säkrare å vågar gå runt i lägenheten, nu är han nyfiken och så busig.. Väldigt mysigt, han somnade i knät nu på morgonen så ville inte alls till skolan å är så trött efter att vakna även 3inatt och fick för mig att Frasse höll på i soppåsen så gick upp å flyttade den å sen kunder jag inte somna om.. Låg å småslumrade klart men inget mer, men blir nog bra hoppas jag.. Imån ska jag träna och väga mig, blir spännande, hos älsklingen i måndags morse så var jag under 100kg sträcket, har inte hänt på 3år så det hade varit lite roligt.. Att all energi man lägger ner på att tänka å äta rätt fungerar.. Nu ska jag försöka koncentrera mig på plugg..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0