Hemma

Ja, nu är William hemma, hemmet är ett hem igen, helt underbart! Just nu är han vaken lite väl tidigt så jag har krupit ner igen medans han kollar tv.. Man behöver lite tid att vakna tycker jag, skönt att ligga och dra sig.. Idag ska jag även väga mig på gymmet, blir spännande. Tror inte det hänt något men man kan hoppas.. Min kropp (säkert som alla andras) mådde så ruskigt dåligt av att bara äta pulver.. Snacka om att vilka kräkas å lågt blodtryck å ingen ork över huvud taget så jag har börjat äta middag.. Gör det lite lättare, äter 2dl mat å sallad, inga kolhydrater alls.. Vågar inte det för det drar igång sötsuget, dumt att dra igång det när man blivit av med det.. Känner mig så pepp å bestämd fortfarande men man måste nog se till vad man klarar av i längden, detta är ju för livet.. Nu blir det soffmys med lillkillen innan han ska till dagis,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0