Snart fradag..

Den sorgliga fredagen då William åker till sin pappa, så tråkigt verkligen, för mig alltså.. Ikväll så har det varit fullt pådrag här, det började med att jag hörde en råtta verkligen bryta sig in i skåpet under vasken, fy satan i gatan vad läskigt.. Kontaktar bovärden som säger att jag ska ringa antisimex och dom har tid för mig nästa onsdag, skoj! Snacka om skräck å mardrömmar.. Tur man har en pappa som kom ikväll och satte igen det stora hålet så jag kan sova gott.. Dom var även här igår och gjorde oss sällskap, mycket trevligt å då pysslade vi alla med plado som William gillar mycket.. Idag hade vi blivande svärmor på besök, bjöd på god torsk, sås, ris och grönsaker.. Jag år självklart inget ris men det är så gott!! Har varit en väldigt lyckad kväll å jag å William hoppas på en god natts sömn.. På lördag kommer äntligen älsklingen hem så jag slipper sova själv, det är så tomt när han är borta så länge..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0