Trött trött

Så trött i kropp och knopp idag, var på gymmet igår efter en veckas uppehåll å kroppen är på noll.. Så segt att börja från noll jämt, kan inte kroppen vilja lite? Nä, man måste men inte för mycket så blir en gång denna veckan så blir det två nästa, så slut så efter halva föreläsningen idag gick jag hem, ingen idé och sitta där när man inte orkar koncentrera mig, helt slut.. Så snart blir det tabletter å sängen, imån blir det lämna William på dagis å längta efter honom i en vecka, inget roligt med barn på halvtid, man missar så mycket tid ihop samtidigt som den tiden man har honom utnyttjar man till tusen, inget ont som inte har något gott med sig tror jag dom säger dom som vet.. Efter han är på dagis blir det lite lugnt innan besök hos Frasse, ska även på massage.. Tänkte lyxa till det för mig, kroppen mår inte bra så det kanske släpper lite spänningar, hoppas! Sen blir det plugg å soffmys med stora älsklingen. På lördag ska vi på restaurang å sedan på bio och se Taken 2, riktigt nice! Taken är grymt bra så förväntningarna är höga.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0