Höst är inte min grej

Nu är hösten här, mörkret, kylan, regn, hagel och till helgen frost.. Det går inte att missa längre, SÅ tråkigt, ett helt halvår kvar innan det blir lite ljusning igen.. Tur att vi snart ska till Turkiet jag och älsklingen, ska bli skönt att komma bort lite.. Skolan går bra, mycket klart men jag hänger med haha, i denna kursen har jag ganska mycket egen plugg och tid, jag måste skaffa mig ett intresse, tänkte börja med ett stort nytt puzzel.. William är grymt duktig på puzzel så jag ser en framtid för oss ihop, saknar honom något så in i

Kram


Kommentarer
Postat av: språkpolisen

det stavas pussel, inte puzzel

Svar: haha ok, finns nog många stavningar på denn här sidan som stavas anorlunda ;)
Fröken smärta

2012-09-19 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0