-10kg

Ja då var den tröskeln oxå övertrampad, nu är det bara resten kvar.. -15kg till är mitt mål, vi får la se om något år el så vart vi slutar.. Man är verkligen livrädd för att gå upp igen nu, så det är hårda pix fast klart jag unnar mig både det ena och andra ibland.. Det är redan onsdag kväll å ångesten närmar sig, el helgen, William åker hem till sin pappa och tomheten blir enorm.. Älskar verkligen att ha honom hemma hos mig, har ger så mycket glädje och kärlek, mys vecka har vi haft så vill inte att den ska ta slut, suck när dagarna går för fort.. Det hinner aldrig bli någon rytm för när man väl fått i den så åker han å sedan när han kommer igen så får man leta ny.. Tur att han har det å mår bra ialla fall, bara jag som förälder som lider å det är bättre det.. Nu blir det lite sömn innan man får njuta av sista dagen,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0