-9,5

Känns skönt att vara på banan igen och sätta upp nya mål å känna att vikten går åt rätt håll.. Känns inte alls som att jag blivit smalare men det syns på vågen å det är peppande nog, känns bra.. Från ett ämne till ett annat så kollade vi på hus i helgen och det är lite intressant men i helgen blir det en titt på ett väldigt intressant hus samt ett mindre men visningar är alltid trevligt :) lite inspiration och tipps.. Huset av stort intresse ligger på en liten ö med havet utan för dörren, som att bo i en tavla, ett litet paradis.. Kan dock tänka mig att det är ett blåsigt sådant till och från haha men det ser vi fram emot att kolla på.. Var och klippte mig idag, katastrof!! Ser ok ut om jag har luggen uppsatt men det är annars snett å vint å ser helt satan i gatan otrevligt ut.. Å tänk då på att jag inte är så knösslig när det gäller hår el utseende.. Men men kan hända även den bäste, i värsta fall får jag gå till någon annan som fixar till det.. Frasse är så nöjd med att vara på hemma plan, han är högt och lågt vill jag lova, jätte mysigt dock när det är en ensam vecka.. Lillkillen är hos sin pappa och min stora kärlek jobbar i Luleå denna veckan.. Tiden till fredag kan inte gå tillräckligt fort,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0