Tiden går fort

Ja, den bara rusar trotts att jag inte har något att göra.. Nästan ialla fall haha har varit hundägare 1v nu å bara 1,5v kvar, är ingen hundmänniska trotts att det är väldigt mysigt.. Blir absolut ingen schäfer, har för dålig karaktär, skulle jag någonsin skaffa hund så är det en king charls som gäller å enl. Älsklingen så är de för små så då blir det inget å lika bra det.. Katter är bättre Goa å mysiga men ändå självständiga.. Behövs inte ut å rastas trotts regn å rusk, jag å älsklingen är helt enkelt för lata för hund haha jobbar på mitt sötsug å det går bättre så det är skönt.. Måste få ordning på vardagen igen å det verkar det bli så det gillar vi.. Försökte mig på en ny hobby idag, måla haha gick Inge vidare men skam den som ger sig, man får nog testa sig fram tror jag så det ska jag göra.. Imån väntar lunch å sedan utgång med klassen på kvällen blir intressant och trevligt, något ställe jag inte visste fanns heller (vilket iåförsig finns många) spännande! Lämnade även in min hemtenta, så nu bli det till att hålla tummarna å vara redo för ifrågasättning på måndag å på fredag kommer älskade William hem, gu så jag längtat! Mys pys å hela helgen är uppbokad, prima ballerina.. Det går bra nu, hoppas bara på ett hus till oss, då hade glädjen varit total!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0