01/01/2012

Ja då var första dagen på detta åreta avklarad.. vi började med att sova till kl: 9, vilket är personligt rekord men å andra sidan så somnade William 00:30 å jag någon gång runt 02:30.. det tog igår pga av att spårvagnen gick sönder nästan 2 timmar vilket är dubbla tiden mot i vanliga fall att ta sig hem, jag ha-ar västtrafik.. Det är så trist att man är så beroende av dom, tyckte jag kunde vunnit miljonen på miljonbingon i torsdagsn haha det var en kanon trevlig nyårsafton i alla fall och idag hade vi som sagt sovmorron, sedan lite film mys med pannkakor, sedan har mamma å pappa varit här en sväng vilet var skönt med tanke på vädret.. Mår inte alls bra just nu så skönt med lite sällskap oxå, sedan efter middagen gick vi ut å lekte på lekplatsen, eller William lekte jag fick tillsägelse attt stanna hela tiden haha när vi kom in blev det välling å kolla på filmen bilar, jag pratade i telefon så när jag pratat klart å tänkte mysa ner så sov lillprinsen redan gott så det var bara att lägga honom i sin säng å kolla på lite tv själv.. men nu orkar jag inte sitta uppe längre, det blir tidigt imån för då drar jobbet igång igen å jag är så nervös för hur detta kommer gå.. Mår som sagt bra varken fysiskt eller psykiskt just nu men har även läkartid imån så hoppas på en sjukskrivning på 50% så jag kan börja i min egna tackt så jag klarar av det.. hoppas även jag kan få till en omplacering vilket hade underlättat mycket.. Vi får se vart allt leder men jag hoppas på det bästa.. Jag hoppas 2012 blir ett år i förbättringens tid och mitt nyårslöfte blev att fixa ett annat jobb som jag trivs å orkar med..


min älskade "tiger"

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0