Halva tiden

Ja då har ca. halva veckan gått, kroppen blir bara värre å värre å det känns lite hopplöst just nu.. Högerarmen började krångla för ett tag sedan, känns som inflammation i muskefästet som är vid axeln men nu har även vänster börjar oxå, krampen i fingar å svullnaden i dom har kommit tillbaka å jag behöver ta sömntabletter varjekväll för att kunna sova.. Jag blir så matt, man kan inte må såhär när man är i min ålder, jag ska jobba, få in pengar så jag å william kan hitta på saker, så jag får någon pesion över huvudtaget.. Detta är inget roligt längre, det känns som man kommer ha värk resten av livet å leva knapert gämt å det känns så omotiverande.. Hade tänkt börja plugga men vet inte om jag har råd elller ork för den delen.. Hoppas på omplacering, hade varit skönt å veta å testa på det om det är något jag kan plugga till.. Jag hoppas jag kan klara detta för Williams skull så han kan få en bra uppväxt, att han inte kan få en sån bra uppväxt jag hade är min största sorg som jag nog påminns om varje dag.. Men jag gör mitt bästa och han mår bra och det är det viktiga, fast idag tror jag han vara hemma med pappa pga. hosta stackarn, han får krya på sig lillkillen!


ute å picknickar i skogen

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0