Frustration

Det är bara förnamnet av vad känslan är nu när värken kommit tillbaka.. Det är som ett slag i magen, inte ens ett lättare jobb hjälper.. När värken var som värst idag tänkte jag ringa läkaren men vad ska han göra? Jag vet att det är fibromyalgi, jag har medicinerna som finns att få och jag vägrar sjukskrivning igen, någon måtta får det vara.. Ska klara denna sommaren (hoppas) å blir det inte plugg till hösten så blir det till att jobba 70% istället och hoppas på att det gör att jag orkar med mer.. Så hemskt bara när värken kommer så å man vet inte vad man ska göra, man vill krypa ur skinnet och då ska man sitta och vara social, väldigt svårt får jag säga Hua Hua men som sagt, måste inse fakta att såhär kommer mitt liv att vara till och från.. Träningen har hjälpt mig mycket men inte hunnit med den nu det sista men nu ska jag prioritera den igen, bara att göra, vill må bra! Så då får jag se till att göra det, heja mig! Skam den som ger sig Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0