Mösigt

Så kan man säga att det känns i mitt huvud, det värkar ha ett samband med dom dåliga perioderna, jag har inte speciellt ont i huvudet utan det känns, dimmigt el tungt på olika ställen, det flyttar sig lite.. Just nu är det sidorna men det som har kännts oftast på dagarna är en tyngd i bakhuvudet å sedan känns resten tomt å lätt haha så skumt å gör mig lite galen, hur ska man vänja sig? Nu är det bara tre arbetsdagar sedan är det semester en vecka, måste komma på något för att hantera värken dessa dagar, får ge medicinen en ärlig chans så får vi se sen, värst är det när jag är still å vi sitter långa stunder å pratar fikar/äter, vilket är bra för rör jag mig för mycket så blir värken värre.. Den eviga värken består av rör jag mig för mycket så blir värken värre å rör jag mig för lite blir värken mer påtaglig å jag blir stel å tillslut blir man instängd å knäpp.. Det handlar om att röra sig lagom å kunna hantera värken under den perioden den är här, jag hoppas bara inte det blir 6mån igen.. Nu ska jag prioritera gymmet och se om det hjälper men inte lätt att få ihop det med jobb å varannan vecka William men får se till att lösa det utan stress för det matar värken mest.. Hoppas ni får en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0