Morsdag

Då var det alla mammors dag, grattis alla mammor.. Idag är vi hos kärlekens vänner, William somnade i bilen efter att ha vaknat 4inatt, lagom skoj.. Så förstår honom kan man säga haha är lite sugen jag med.. Kärleken ska måla hus å jag kan heja på tänkte jag, ser lagom roligt ut å måla haha men gotta mig i solen är jag bra på.. Igår var vi en heldag ute vid havet och firade mamma ute i hamnen där deras båt ligger, väldigt trevligt och varmt, synd att det var så rysligt kallt i vattnet.. Men det blev benbad å krabbfiske, William var överlycklig, det va ingen krabba som fastnade men. Williams morfar plockade upp några förhand å la i en hink så William var överlycklig, insekter å smådjur är hans grej, Hua Hua men vad gör man inte för lyckliga barn haha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0