Första tentan gjord

Då var det dagen efter första tentan, kändes som en chock när jag fick papperna men jag tror det gick ok.. Strävar efter godkänt, inför nästa kurs så har man kommit in i det bättre och vet lite hur jag ska lägga upp det, känns mycket bättre.. När jag hämtade William från dagis igår så var han väldigt hängig å ögonen var glansiga, han höll på att somna i cykelvagnen påvägen hem, då är det något som inte stämmer.. Sen kom febern å värken i benen, efter en orolig natt vid min sida så är han feberfri ännu, vi får väll se vad som händer under dagen om det blir dagis imån.. Själv är jag helt slut ännu sen igår, men en lugn dag idag hjälper nog oss båda.. Nu håller vi tummarna på att tentan går bra
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0