Skola

Sorry för det långa uppehållet men så är det med tidsbrist.. Det är så mycket tid som ska fyllas å det gör den fort, haft det väldigt gott med lillfamiljen sedan jag skrev sist, mycket mys, kalas å annat skoj med mina älsklingar.. Nu har jag börjat plugga pedagogik, kandidatprogrammet.. Roligt ämne men mycket omställning från jobb till plugg, mycket text å nytt tänkande på många sätt.. Jag har lite svårt att komma in i en grupp el ja det tar lite tid då jag gärna håller mig i bakgrunden först å ser vart jag kan passa in, kommer bli bra detta men har väldigt lite gemensamt med andra då jag e bland dom äldsta å har barn men men vi får se, blir nog bra när man kommer in i det.. På fredag kommer William hem å jag längtar, hösten är min Depp period, det bli mörkare å kallare å extra tomt utan lillkillen, men det är som det är, det är bara mina ego kännslor, William har det hur bra som hälst hos oss båda familjer.. Den 1okt åker jag å kärleken till Turkiet i nästan en vecka, ska bli gott å komma iväg, bara han å jag, underbart! Några veckor efter det så kommer vår nya familjemedlem flytta in, en lite kissekatt som vi ska hälsa på snart och se om vi vill ha, ska bli mysigt.. Vill ha en grå hankatt, djurens vänner hade en som vi ska åka och titta till, så mysigt så får vi se vad William säger å vill haha nu ska jag sova så jag orkar med skola å massa läsande imån, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0