Tiden går fort

Lite väl fort kan jag tycka, men ändå skönt med lite helg.. Ett 3års kalas att se fram emot, William fyller år på lördag!! Tiden går för fort, mammas stora kille, idag har vi haft en bra dag och bara ett smärre besök av mr 3:års trotts.. Vi cyklar till å från dagis vilket han älskar, idag testade vi även cykelvagnen å cyklade till affären å köpte glass, så dom kan fira honom imån på dagis..

Orken växlar men idag hittade jag lugnen å glädjen å vi fick samtidigt som vi lekte gjort lite nytta med att köra bort den gamla trallen som var på uteplatsen.. Hua Hua vilka spindlar säger jag bara, känns skönt att få gjort lite så att jag inte behöver stressa med allt för lördag.. Har fixat så allt borde gå smidigt, vi får la se.. Mår inte så bra just nu, el jo men mycket tankar å värken tar kraft så ska försöka ta tabletter regelbundet så kanske orken blir bättre.. Hade ett tråkigt samtal med chefen, dom gör mig så ledsna men ska stå ut mina två veckor till som ska tillbringas i hemtjänsten å träffpunkten i kärra.. Gillar inte att vara jobbig å elak, hemsk känsla men ibland måste man.. Måste samla kraft till att klaga på lägenheten på måndag med för då är hans semester äntligen slut..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0