-7,5

Inte för att det kanske syns så mycket på mig men det känns bra.. När allt slit om vad man får å inte får äta å hur mycket ger resultat.. Alltid roligt men har en lång väg kvar att vandra så det får ändå även om det är roligt gå långsamt, vill ha ett bestående tänk.. Igår bakade vi lussebullar här hemma och det luktar å smakar så gott.. Gjorde några med mandelmassa å vit chokladfyllning å trotts vikt tänket så var jag självklart tvungen att smaka och det var så gott! Idag har Williams kusin å familj varit här och träffat Frasse, mysigt å han vill vara med bustrollen å leka.. Man märker att vi träffas hyfsat ofta för de är som syskon å en del "syskon" bråk har det varit idag haha men dom lugnar sig fort som tur är.. Imån är det torsdag och näst sista seminariet, skönt och skrämmande.. Men vill både ha å inte ha torsdag, på den negativa sidan är det sista kvällen med William på 1v. Sorgligt värre, på den positiva sidan är att den tillbringas i Lerum med pepparkaksbak å pepparkakshusbak, ska fixa ett så fint hus till oss tänkte jag, el varför inte ett slott el en Borg? Vi får se vad det blir.. Nu ska jag försöka få lite sömn, natti!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0