Friskt!

Ja då räknas vi som friska igen, William har lite hemsk hosta å slem fortfarande men det kommer sitta i ett tag men febern är borta så som magsjukan så vi räknar oss som friska.. Vi får se vad vi hittar på idag, det är ju ruskigt tråkigt väder så vi får nog våldgästa någon, tänkte se till att det blir första dagen under veckan utan att sova middag oxå för igår kväll var inge rolig haha det tog lång tid innan han somnade.. Men vi hade trevligt sällskap, mormor å morfar var här å åt middag med oss, William har pratat om dom hela veckan så nu äntligen kom dom å dom kunde bygga tåg..

Jag var hos läkaren i tisdags oxå å jag blev sjukskriven fram till den 2april, känns skönt å slippa oroa sig för detta nu utan kunna koncentrera mig på träning å att må bättre å så kanske komma på en lösning till vad fasen jag ska göra haha ständiga frågan.. Om det nu finns en lösning, jag hoppas verkligen det för såhär vill jag inte ha det hela livet, som sagt värken gör en knäpp, klarar inte av att hantera något längre.. När inte kroppen funkar å hjärnan näst intill inte får vila så blir man ganska naturligt helt knasig men ändå det är inte roligt ändå.. Som tur har jag en bra läkare å en bra en bra handläggare på Försäkringskassan som det ser ut nu..

Nu ska vi hitta på något roligt idag i detta skitväder, hoppas ni får en härlig lördag å glöm inte melodifestivalen ikväll kl:20.00 på 1:an!



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0