Måndag igen

Dagarna går å det är fort, swich sa det så är William hos sin pappa igen och tomheten är slående.. Samtidigt är orken på nivå ett igen och det gör mig väldigt ledsen i hjärtat.. Vill orka mer men framtiden kanske kan ge mig det, hoppas det i alla fall.. Om en vecka blir det flytt till den nya lägenheten så denna veckan efter jobbet så ska allt packas ner förutom det jag å William behöver för att klara oss hos kärleken en vecka.. Vi kommer bo hos honom under tiden jag/vi fått iordning lägenheten så vi kan bo där.. Den ska troligtvis totalrenoveras, målning av alla rum gäller å då är det skönt att slippa bo där under tiden.. Denna månaden tar nog slut på mig men bli nog bra när det är gjort, fingrar, tår å armar kan man ändå inte räkna med längre haha så blir även gymmet ikväll så man får lite underhållning av dom musklerna man borde ha Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0