Semester

Fick äran att gå lite tidigare från jobbet när jag ska ha semester nästa vecka.. Ska bli så skönt att vara jag å William, ingen stress till dagis å jobb, riktigt gott! Fick även inhandlat ett ros'e vin, tyvärr är tre små apor beställningsvara så blev Chill out, ett känt märke så kan inte bli fel, el? Några tipps på bra ros'e viner annars? Nu blir det hem å byta om för att gå till gymmet, måste få in min 2ggr i veckan så hoppas vi värken lägger sig igen när muskulaturen blir bättre och endorfinerna höjs.. Det finns studier som fysiskt kan bevisa att tränar vi rumpa och lår så ökar endorfinerna i hjärnan så vi känner oss gladare.. Inte för att jag är ledsen å deprimerad nu men det är bra vetskap å har man varit där vill man inte tillbaka så ni som känner er vissna ut å gå/spring/cykla å rör på rumpa å lår haha träna överkroppen gör inte samma inverkan på just humöret även om det är bra.. Jag är tyvärr ingen tränings guru, tycker inte det är roligt alls men har hamnat i sitsen att jag måste och märker av den positiva effekten som träning trotts allt ger så bara att göra faktiskt.. Sedan är det viktigt att ge det tid för det tar ca 3mån minst innan man fysiskt kanske känner av nyttan, kroppen behöver tid.. För mig tig det 5mån innan jag kände att allt slit gav resultat.. Nu bli det gymmet, lite bandet, lår, mage å rygg, lagom å är det som funkar för mig.. Sedan ska jag fixa mat till mig och kärleken efter det blir det soffmys å ett glas ros'e, nice! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0