Dagen före

Hua Hua imån är det dags att för första gången på 6mån och 4mån alls, gå tillbaka till jobbet och jobba 100%.. Detta har jag kämpat för länge, att få jobba men att det drar igång på fullt upp direkt, ingen aning om vad jag ska göra.. Det känns riktigt jobbigt, antingen blir det hur bra som hälst el så falerar allt på direkten.. Vill överleva sommaren, få en normal lön igen å inte leva på marginalen.. Jag hoppas verkligen detta går vägen, hade varit väldigt gott.. Solen lyser i alla fall idag, ska hämta lillkillen snart och åka upp till Lerum och njuta av dagen, blir en bra dag så kan jag nog hålla nerverna i styr oxå, är ju inte fel haha kan behövas.. Min hjärna känns fortfarande som en stor massa, undra när den känslan ska försvinna, känslan av att inte ha koll, inte komma ihåg något, alltid känna sig mossig och dessa värmeväxlingar.. Jag hoppas jag kan få ordning på den snart haha nu ska jag samla mig och komma iväg

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0