Halva dagen gjord

Ja, då kom man till jobbet, har jobbat i köket, känner redan av värken i mina händer å ångestnivån är stor.. Att man kan vantrivas så, v25 ska jag i alla fall vara 50% på dagverksamheten och det kan ju vara lite possitivt men denna sommar kommer helt klart vara något jag helst av allt vill glömma å få överstökad.. Jag hoppas bara jag får runt allt å kan njuta av tiden med kärleken så att det lyfter upp all denna tristess.. Just nu så vill jag bara försvinna och allt känns SÅ hopplöst, kommer jag inte in på plugget så känns ätterstupan väldigt nära.. Att dom inte bara kan kicka mig så jag slipper gå igenom detta om å om igen, vill inte må såhär.. Att vara arbetslös är ju inget roligare alternativ men ger ändå ett måste till att få hjälp i annan riktning för med detta kommer inget possitivt alls..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0