Helg

Då var det helg, fick ruskig ryggvärk så gick hem tidigare från jobbet idag och i samrådan med läkaren så ska jag bara hemma å vila den under nästa vecka.. Så det blev bra att jag gick tidigare idag med tanke på karensdagen men känns så surt.. Men blir bra framöver, pratade med en chef i backa idag så ska vara på en dagverksamhet för dementa i backa, vardagar 8-16 blir jätte bra.. Börjar vecka 26-34, prima ballerina! Så blir en blandvecka till innan det blir ordning på torpet igen.. Det rullar på i rätt riktning, nu ikväll är vi ute i björlanda, William kan leka och jag vila och sällskapa lite och bli bjuden på middag haha saknar kärleken grymt mycket men snart är det äntligen söndag å som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0